Ammii♥

Dig går det fan inte och glömma. Ska va med henne idag. Kanske ska sova hos henne oxå.

Vet att jag sa att om du slutar prata med aa du vet vem så skulle jag sluta prata med aa du vet oxå vem men du sa att jag fick och nu hoppas jag att du inte blir arg, ledsen, besviken eller nått på mig ;(

Aa det där var en liten sak till en person men aa jag ska iaf vara med Ammii och sova där och nu snackar hon om nån räv i stallet? :o haha fattar inget men aja, längtar. Vi gled isär förut och allt blev fel och vi har försökt så många gånger att få allt till rätta som det var förut men vi har aldrig lagt ner så mycket tid och verkligen försökt så mycket som det behövs men NU är vi tillbaka och det ska vara såhär livet ut nu. Hon och jag ska vara bästavänner så är det bara. Och vi har försökt "glömma" varann men vafan det går inte. Så nu kommer allt bli som förut, jag lovar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0