Ammii, jag ska aldrig lämna dig igen. Det ska fan bli som förut nu!

Ammii och jag har känt varann i 14 år. Hon var min första vän och jag var hennes. Vi umgicks så ofta det gick när vi gick på mellanstadiet (då gick vi inte i samma skola) så det blev inte så ofta. Sen när vi började i högstadiet i 7an så gick vi i samma paralellklass och det gör vi fortfarande. Så första treminen i 7an var vi med varandra varje dag efter skolan, varje helg, varje lov exakt hela tiden och vi hade jämt kul.



Vi gick ju inte i samma klass så varje rast som vi hade samtidigt var vi med varann och hade asroligt.



Varje helg sov vi över hos nån av oss och hade asroligt och det var "vi" allt handlade om.




Vi garvade alltid. Det var med ammii som jag kunde ha riktigt roligt med. Vi har bråkat och så. Men det har ändå varit hon och jag. Det har alltid varit henne jag har gått till. Och hon har gått till mig. För jag vet att hon alltid står på min sida och hon vet att jag står på hennes.

När vi inte kunde träffas så skypade vi i flera timmar.





Det var alltid "vi". Vart jag än var så visste jag att jag hade med mig Ammii hela tiden.

Men.. I mitten av 7ans sista termin så fick jag en pojkvän. Jag älskade han så mycket och han betydde så mycket att jag totalt sket i Ammii. Jag tänkte inte på henne, jag glömde henne, jag tog henne förgivet och lät allt gå. Det blev ett jätte stort bråk och allt vi hade glömdes och las till minnen. Jag trodde aldrig att det skulle bli "vi" igen. För vi hade gått olika vägar.

Hon hade sitt...



Och jag hade mitt...


Att det blev såhär var bara mitt fel. Inte hennes, inte min pojkväns utan bara mitt.
Men jag tänkte till och "tog kontakt" med henne igen. Nu har vi börjat snacka och så. Men vi träffas inte så ofta som vi gjorde förut och sånt. Men den här veckan ska det bli ändring på ALLT. Och det ska hålla hela sommarlivet, hela 8an, hela 9an och aa föralltid och det ska aldrig bli såhär igen! Jag ska kunna älska både henne och min pojkvän utan att dissa och lämna nån.



Nu är vi på väg bästavän! Snart är allt som vanligt igen, du och jag♥ 'älskar dig min finaste syster'

Kommentarer
Postat av: ammii .. sådär fult stavat igen.

JAg dog.. fyfan satt i skolan å typ ville gråta å skratta å allt när ja läste de men de kunde ja ju inteee :') <3 älskar dej <3 å du? de ska bli hämnd för dom där gamla bilderna .. ;) <3

2012-06-11 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0