Shooo

HejHej, sitter i Andreas säng nu, vi var hos hans kusiner hela dagen sen när vi skulle hem bussluffa vi lite sen mötte vi hans mamma på samma buss som vi skulle ta så aa men nu är vi hemma iaf. Imorgon ska jag till Iona det blir ett dressyrpass och sen på måndag ska vi rida ut. Då ska Jennier rida Iona och jag ska rida Apashe :) Ska bli kul. Haha bara inte Iona får nått ryck och stressar upp Apashe, då kanske jag ramlar av :p haha nej men om en annan häst får cp ryck blir han oxå rädd och inbillar sig att det finns läskiga saker överallt så då kanske han bockar om han gjorde en gång förut när jag och mamma red ut. Haha men nu ska jag gå och göra nått annat. Hejdå 
Sötaste Apashe och Zigge 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0