Ord gör allt värre

Jag har blivit kallad slampa idag. Eller jag fick se det idag. Jag blev kallad det den 9 maj eller nått. Jag blev kallad dum i huvet. Jag blev kallad allmänt dum. Jag blev kallad IQ befriad eller nått sånt. Hatar när folk kommer och säger saker till mig när dom inte har en jävla aning om hur det ligger till. Ja jag skolkade mycket sista terminen på sjuan. Men har du nån jävla aning om varför? Nej, så kom inte och säg nått om det. För jag hade två anledningar. Och jag fick ner min frånvaro från 36% till 4% innan jag slutade skolan. Och jag klarade allt ändå. Jag hade hela fucking skolan emot mig. Och problem med en grej som bloggen inte har med att göra. Så säg inte att jag är problem barn. Kolla på dig själv först. Det är inte jag som röker och dricker. Men, jag har haft hela skolan emot mig. Jag har blivit kallad äckel, hora, ful, dum, folk har bett mig dra åt helvete, att dom hatar mig. Men en sak ska ni veta. Ni har lyckats. Mitt mål var att aldrig lyssna på erat skit. Att inte bry mig om vad ni sa. Jag lyckades till en början. Men det blev för mycket nu. Jag har inget självförtroende kvar. Det är borta. Det finns inte. Det försvann. Tack vare dig och dom tre andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0