Konstiga frågor :s

 
 
 
 
 
 
 
 
Brukar du vara nervös när du ska tävla? Har aldrig direkt tävlat men ska börja med pay and jump med Iona i höst.
Rider du hoppning eller dressyr eller fälttävlan eller islandshäst? Jag rider mest dressyr och hoppning men det händer ibland att jag rider islandshäst.
Var brukar du köpa din ridsaker? Hööks för det mesta.
Vilket är ditt favorit märke när det gäller utrustning? Vet inte.
Vad hette din första häst, eller sköthäst? Foderhäst, Pixie och Pennie tror jag annars var det Jock.
Hur högt har du hoppat? Ca 100cm tror jag :p haha för länge sen.
Vad hette den första hästen/ponnyn som du trillade av? Tror det var Rasken.
Vad hette den första egna hästen/ponnyn? Har inte fått nån.
Hur gammal var du när du satt till häst första gången? Va? Asså när jag red storhäst första gången? aa det var när jag var 10.
Havre eller färdigfoder? vnee
Har du radio i stallet? aaa?
Om egen häst, bor den i lösdrift eller stall? Asså om jag hade egen häst skulle ja nog ställa den i stall.
Vad är det för färg på stallet? Rött och vitt
När red du barbacka senast? Några veckor sen.
Har du fött upp någon egen häst? Nej,
Brunt eller svart läder? Svart

Föredrar du ridstövlar elelr skor och shortchaps? Skor
Vad är din hästs smeknamn? Asså Ionas är Ajis för man utalar hennes namn Aiona och Apashe är Pash

Rider du med pad? Nej

Favoritfärg på häst? Skimmel,skäck och svart/mörkbrun
Vilket är ditt bästa fynd och vad kostade det? Vet inte riktigt
Tror du på myten att fuxar har skarpare temperament? Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0