Dagen med Andreas på Grönan

Hej. Tänkte berätta om dagen igår när jag och Andreas var på grönan.
Haha vi skulle vakna klockan 9 men det blev 7 ist. Och andreas var så taskig mot mig. Kolla, jag låg typ på hans axel och sen puttar han bort mig och går därifrån till min mamma som fixar frukost. Sen låg jag kvar i 5 sekunder sen gick jag oxå upp.. Så jag vaknade 7. På ett sommarlov!? Men iaf, så vi åkte till Tumba klockan 9 när vi egentligen skulle ha vaknat -.-'
Sen åkte vi tåg och sen spårvagn, sen var vi framme.
Vi åkte typ lite sen åt vi och sen åkte lite till osv. Jag höll på att spy, haha mobba inte.. Men iaf sen åkte vi typ in dära i stan och åt middag och sen åkte vi till Tumba sen bussluffa lite. Vi åkte hem till min mamma och hämtade lite saker sen åkte vi till Solbo och sen hem till Andreas och nu sitter vi här i köket. Haha.
Ikväll ska vi inte göra så mycket. Imorgon ska jag hem vid 17 och då skulle jag och mamma göra nått, kommer inte ihåg. Sen ska jag fråga om vi kan åka till stallet och rida Apashe. Men det kommer jag säkert inte få -.- så det får väll bli när vi ska rida ut. Apashe, jag, Iona och Jennifer nästa vecka på typ onsdag eller torsdag.

Juste.. Andreas den lilla dummisen ska åka på kryssning på lördag.. Daamp på han. Jag vill oxåååååååå.
Men, men. Får nöja mig med Granö, kanske 4 dagar på Gotland, hotel i Jönkping eller nått sånt och en sak som jag inte får veta. Men nu ska jag gå, hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0