Andreas Henrik Johannes Christoffersson

Redan från första dagen vi träffades har du funnits och hjälpt mig. Du blev min vän, vi pratade en gång sen var du min vän. Du var där när jag hade jobbigt, jobbigast. Du var där för att göra mig glad, och du lyckades jävligt bra. Du var där för att visa mig vad livet är och nu vet jag, det är mer än bara mörker. Det är ljus, solen lyser upp min värld, det fina är att du är solen. Du är solen i min värld, du är det finaste jag har och nånsin kommer få. Du är värme, med dig känner jag mig alltid älskad. Vi har gått igenom mycket. Vi fick nästan hela skolan emot oss. Men vi klarade det. Vi tog oss ut det. Vi fixade allt, tillsammans. Tillsammans kan vi allt. Precis allt. Vi har haft våra bråk, men vad är ett förhållande utan bråk? Det har varit massa människor som har försökt att sära på oss. Men ingen har lyckats och ingen kommer nånsin kunna göra det heller.
Känslan att gå i skolkorridoren och hålla dig i handen och veta att du bara är min. Kommer aldrig lyckas förklara den känslan. Så underbar, att gå där med dig i handen. Gå där och vara stoltast i världen för att just du är min pojkvän. Bara min. 2 april 2012, det var min dag, min bästa dag, när du blev min. 2012 skulle bli mitt år. Det blev det inte, det blev bättre. Det blev vårat år. Det trodde jag aldrig. Du och jag, livet ut. Kommer aldrig lämna dig och kommer aldrig låta dig gå. Du är föralltid min.
Jag har vetat vem du är länge. Men jag trodde aldrig att du skulle bli min. Aldrig. Men nu är det vi.
Jag hade en dröm, jag ville att den skulle bli sann så att jag kunde leva min dröm, och nu är den sann. Min dröm blev sann. Det trodde jag aldrig. Du är mitt liv, min värld, min prins, min älskling, mitt allt. Jag är inget utan dig. Det är dig jag lever för, för utan dig är jag inget, precis inget.
Jag lovar dig, jag kommer aldrig lämna dig.
Skypar med dig är det bästa som finns när jag inte är med dig.
Midsommar 2012, bästa midsommaren i mitt liv. För den fick firas med dig. Minns du, när vi stod där vid hästhagen och solen var påväg ner. När du sa, det här är våran midsommar, bästa sommaren nånsin. Det var så sant, det var det verkligen. Minns du när jag fick in dig i hästhagen? Minns du hur rädd du var och hur mycket jag garvade åt dig? Minns du när vi satt på trappan hos min mammas kompis och kollade på dom små barnen som hoppade studsmatta och när vi misstolkade dom?
Haha det här är bara vi som fattar, minns du? Hur mycket vi garvade, du ramlade nästan ur sängen, eller aa bäddsoffan hos dina kusiner. Kommer aldrig glömma det. Kommer aldrig glömma nått med dig, för allt är värdefullt att minnas. Allt som har hänt, allt vi har gjort, allt vi har gått igenom, precis allt minns jag. Och jag glömmer det aldrig. Kommer aldrig göra det för det är det bästa som har hänt mig. Allt med dig är bäst. Fast den 2 april 2012 är lite bättre än allt annat.
 
Älskar du att spamma? För jag älskar när du gör det, för jag älskar allt du gör. Precis allt. Allt du gör är bäst, du är bäst. Du är min. Jag har blivit en bättre människa med dig vet du varför? För man blir som den man älskar. Såklart om du är bäst så blir jag en bättre människa än vad jag har vart förut. Du lär mig. Jag härmar bara dig. Men jag kommer aldrig nånsin lyckas bli lika bäst som dig. Det går inte, ingen kan bli det för mig.
Du är så fin, kan inte beskriva med ord hur fin du är. Jag kan inte ens säga att du är finast för då ljuger jag. Du är finare än finast, och finare än så också. Du är bäst för mig. Den jag behöver. Jag behöver dig för att kunna andas. Du är mitt liv. Du är min pojkvän, min älskling, min prins, min bästavän osv.
Älskar dig så obeskrivligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0