Veckan

Torsdag: Imorn ska jag åka till stan med Amina och Marcus, asså Marcus är en i min skola som går i 7an. Vi ska handla julklappar och sånt. Och kanske fika och så. Haha, kommer väll skämma ut oss på tåget igen. Haha nej men det kommer bli kul. Sen vid 4-5 tiden ska jag kanske vara med Sara, Jesper och John och så ska vi snacka lite om fredagen. 
Fredag: Åka till Skärholmen med Amina och fixa mer julklappar och så. Myys. Sen så kanske jag, Jesper, Sara och John ska på bio. Vet inte vilken film eller nått men det kommer bli kul. Vet inte om jag sover hos Jesper då eller inte men tror det. 
Lördag: Sover jag hos Jesper så är jag ju med honom, sen kanske det blir att åka ut till Apashe eller/och Isan. Måste prova henne. Är så sugen på att rida henne men vet att det kommer gå åt helvete. Haha nej men vi får se hur det blir med det. Sen på kvällen kanske Amina kommer hit så har vi lite myskväll.
Söndag: Vet inte. Blir väl en chill dag. Kanske med Jesper eller Amina. Eller Sara haha vi får se helt enkelt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0