Läste Saras blogg och... hahahahahah

Asså aa vi var ju med Jesper å Viktor idag som jag redn har skivit om och Sara har oxå skrivit om det på sin blogg så såg bara det här asså Sara due störd :D
 
""""""
 
Haha aa så skrev hon på sin blogg och aa jag ska va präääst då :3
-
-
haha nej men just nu sitter jag på mitt rum och gör ingenting typ kollar på nån film och sånt. imorn är det julafton. Kulkul haha nej men vi ska fira med min mormor och morfar sen åker vi nog till Peter och så. Så det blir väll kul och sen kanske Amina ska sova hos oss på kvällen så det blir najs. Typ det jag ville säga bara. 
-
-
Juste.. Det är min blogg eller hur? Alla vet, JAG och AMMII bloggar på den här bloggen. VI bloggar om VAD vi vill. Det är vissa som kommenterar att vi inte ska skriva si eller så, vissa menar inget illa med sina kommentarer men, det är våran blogg och vi bestämmer vad vi ska blogga om. Inget illa menat men aa, det här är våran blogg helt enkelt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0