lallala

HejHej
Aa igår var jag på bio med Sara, Jesper och Viktor. Hade skit kul. Först tog vi bussen dit och aa sen när vi kom dit så åt dom och jag och Sara köpte heliumbalonger och typ andades helium eller va de nu heter haha så vi snacka skit kul sen kolla vi på skyfall. Den va ju bra men det var nåra killar typ 9 stycken som höll på med mig och Sara så aa Sara fick ju damp typ haha nej men det var ju kul iaf. Sen så efter bion åkte jag hem till Jesper och var med han. 
Idag så har jag inte gjort så jätte mycket. Vaknade vid halv 4 så aa, då åkte mamma och jag till Tumba och hämta ut ett paket och sen åkte jag mamma Ammi Minna och Adde till Maxi och handla. Haha kul eller inte. Men nu skypar jag iaf med Ammii och så, så ska gå nu hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0