Lalallalalala

Är du i ett förhållande? Aa
 
När går gränsen vid otrohet? Enligt mig så typ när man pussar nån annan eller så, det är typ de minsta man kan göra lixom..
 
Är du romantisk? haha vet inte
 
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Gullig, snygg, ha fint leende, ha bra stil, ha bra humör, lukta gott, han ska ha bra personlighet, underbar, snäll, han ska va som Jesper :3 
 
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? haha vet inte
 
Vad är viktigt i ett förhållande? man ska kunna lita på varandra , nte vara otrogen, alltid finnas där för varandra, vara gulliga mot varandra , kunna våga kramas osv framför folk utan att skännas , visa sin kärlek för varandra lixom
 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
 
Har du lekt med någons känslor? Nej inte vad jag vet
 
Hur många har du varit ihop med? Om man tar seriöst förhållande , 3 person
 
Länge höll ditt längsta förhållande? kommer inte ihåg, men av dom seriösa så var de första 1 månad 
 
Hur länge var ditt kortaste? Det ska vi inte prata om tycker jag :3
 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande nu flr jag har den bääästaaa
 
Är du en bra pojk/flickvän? Bra tror jag
 
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Jessspeeeer 
 
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpad typ
 
När du vill ha någon, vad gör du? Haha jag vet inte o.O
 
Bästa raggningsrepliken? -HAHAHAHAH vnee
 
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Haha "dejten" haha vnee
 
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Hahaha de vet jag inte.

Vill du ha barn? NEJ!?

Blir du lätt kär? Njaa.. det beror hur personen är och sånt.

Vad faller du för? Gullighet , snäll , rolig , gulligt leende , fina ögon osv, orkar inte förklara..

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? vnee haha nått gemensamt ska man väll ha

Har du fått ditt hjärta krossat? Ja 

Hur raggar du? haha vnee

Har du en “utseendetyp” hos killar? Han ska ha gulligt leende , fina ögon, osv,

  1. har du kysst nån? jaa
  2. skulle du kunna bli ihop med nån som är ett år yngre? njaa det bror på hur han är som person såklart
  3. har du varit ihop med mer en 3? mh
  4. har du varit ihop med ett ADHD barn? ja inge fel?
  5. skulle du kunna va ihop med nån som är äldre en dig? haha aa
  6. vill du ha en social kille/tjej? men aa
  7. har du varit ihop med en som börjar på: J ?? haha ja just nu faktiskt!! :D
  8. är du kär just nu? aa
  9. när var du kär senast? hmmmm. idag faktist
  10. hur gammal var du när du fick din första kyss?hhmmm, vnee
  11. tycker du justin biber är snygg?nee 

Vad heter ni? Isabelle och Jesper
Hur träffades ni? Kompisar å sen skolan typ
Vem är äldst? Jag men bara 5 månader
Vilka stjärntecken är ni? haha vnee
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Jesper
Vem sjunger bäst? hahaha
Håller ni i handen ute? aa
Kände ni varann innan ni blev ihop? aa
Vad har ni gemensamt? Båda är efterblivna
Blev du kär i första ögonkastet? haha tyyyp
Har ni någon speciell låt? njeee
Har ni varit utomlands tillammans? haha nää
Vilket är ert bästa minne? vet inte, alla
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myyyseeer
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jaa, typ
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nää, eller va?

Blir du lätt svartsjuk? nää, litar på han så mke. 

Brukar ni bråka? Neeej, aldrig gjort
Ringer eller SMS:ar ni mest? Messar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag vet inte... hela han är ju fin. :D

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0