Kvällen igår

HejHej
Igår var jag ju på tjejkväll, det var skit kul. Började med att Jesper var hemma hos mig, sen vid 18 gick vi, han gick hem till sig och jag gick upp till Hålvägen och mötte Ammii, haha vi tog bussen till Filli, en hållplats mellan dom (lata) haha nej men iaf vi var dom första som kom dit, så jag Ammii och Filli satt bara i soffan och kolla på tv och käka godis och snacka, sen kom Mickan. Och sen lite senare kom Mathilda. Så då satt vi i soffan och typ snacka bara sen laga vi mat, haha kasta gurkor på golvet och så, haha sen åt vi. När vi hade ätit satte vi på musik och hade skit kul, vi tog typ sönder en lampa för att vi hoppade så hårt i golvet. Sen kom Fillis kompis från skåne. Så det var ju kul, asså sen typ snacka vi om allt, typ hemligheter och sånt :3 haha aja, hade iaf en as mysig kväll. Men nu ska jag åka och rida, bloggar mera sen hejdå 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0