Jul

Hmm, jul nu då. Kul eller? haha nej men jag är inte direkt en sån som älskar julen så. Nej men aa jag har vart hos min morbror och mina kusiner och sånt. Mysigt har inte träffat dom på as länge så det var väll kul. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli tre så att vi kan gå upp till min mormor och morfar och äta och kolla på kalle anka och sånt haha. Nej men iaf, jag har fått en julklapp nu, ska få dom andra ikväll. Iallafall så fick jag en Justin Bieber biljett. Så aa jag och Ammii ska gå och kolla på honom i april nån gång? Haha kommer inte ens ihåg när den är men det ska iaf bli skit kul. Så ja, tack mamma! haha nej men det var bara det jag ville säga så hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0