Frågor om min bästavän

 1. Vad heter hon? Amina Kristina Lundberg
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? I lördags
4. Vad har hon för hårfärg? Brunt
5. Brukar hon färga håret? Tona ibland
6. Vilka färger har hon haft? Bara medium blont och brunt
7. Vad har hon för parfym? haha vet inte typ 40st
8. Är hon galen? Hmm, kanske liiiteee :3
9. Vad är erat bästa minne? Hmm, vi har jätte många bra minnen men det är nog när vi var på kolmården när vi var små.
10. Har ni många minnen ihop? Massa
11. Vart bor hon? Typ ganska nära mig
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Ja
13. Är du avundsjuk på henne? Nej vi är bästa vänner, hon är min syster vi har allt tillsammans.
14. Vad heter hennes syskon? Adrian, oskar och felix fast de är bara adrian som är hennes riktiga dom andra är typ bonus brorsor
15. När träffades ni första gången? När vi var skit små typ bara 4 månader så aa det var tack vare våra föräldrar som vi blev vänner.
16. Hur träffades ni? Sa ju de
17. Vad går hon i för sporter? Ingen
18. Vad gör hon på helgerna? sitter hemma, är med mig, är med sin pojkvän, är me andra osv
19. Vad gör hon efter skolan? Jag vet inte riktigt, är me kompisar, pluggar, är med sin pojkvän
21. Har ni pussats? Jååå
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Alltid
23. Har hon fräknar? på sommaren kommer dom fram
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja
25. Har ni bråkat någon gång? Hände en gång, asså ett stort bråk annars är det bara små tjaffs men det är inte ofta
26. Har ni sovit i samma säng? aa
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha aa
28. Har du sett hon gråta? aa
29. Vad gjorde du då? garva haha nej men ja vnee kommer inte ihåg
30. Har du sett hon vara riktigt arg? ja, på sin pappa och brorsa
31. Har hon sett dig gråta? Ja
32. Vad ska ni göra i sommar? det vet vi inte men den här sommaren ska bli våran sommar så allt kommer bli beeest :3
33. Har hon svikit dig någon gång? Inte vad jag minns
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha självklart
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Usch, det vill jag inte ens tänka på, en bit av mitt hjärta skulle försvinna.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Ja!
37. Älskar du henne? Ja som fan
38. Vad är det bästa med henne? Massa! Hon är snäll, rolig, bästa systern man kan ha, kan snacka om allt och inget med henne, kan verkligen vara mig själv. Hon är bäst
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? aa
41. Hur ser hennes klädstil ut? Ofta ganska stora tröjor och leggings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0