En fin rubrik :3

HejHej
Vaknade vid halv 1. Har inte gjort så mke, kollat på lite filmer och så. Sen har jag snackat med Ammii om imorn, Andreas (hennes kille) ska oxå med. Så det blir kul, haha ska bli hans bästaväään. Nej skoja bara han är fett elak mot mig, han kallar mig dvärg.. haha nej men det kommer bli skit kul imorn. Först ska jag träffa älskling för vi har inte träffats på en vecka. Så det blir skit kul och sen blir det festen då. Men idag kommer jag jag nog bara vara inne och inte göra så mke, skulle ha åkt till Sahara men jag är fortfarande förkyld och vill inte att det ska bli värre så åker till henne på onsdag ist. Kanske rider ut då, det beror på när jag åker dit och om det är mörkt då. Men aja, ville bara uppdatera lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0