Det är sjukt hur mycket jag älskar den här killen! - 1 månad -

-
-
Det finns inga ord för hur mycket jag älskar den här killen. Han gör allt så jävla bra. Vad skulle jag göra utan han? Han kommer alltid finnas i mitt hjärta, kommer aldrig lämna han och om han lämnar mig kommer jag aldrig glömma honom. Jag kommer alltid finnas för han, vill inte leva en dag utan honom. Han är ljuset i mitt liv, min egna sol.
-
-
Det bara blev så, jag blev kär, i en kille som gick i min skola, som jag lärde känna genom andra kompisar, första gången med Ammii, Felix, Viktor och Tim. Redan då visste jag att han var speciell. Hans leende var det som jag såg först, så gulligt. Vi snackade mer och mer i skolan och mina känskor för honom gick tillslut inte att förklara. Jag var verkligen kär i den killen. 
Sen kom fredagen den 2 november, vi bestämde att vi skulle träffas på lördagen. Men det blev aldrig av, det blev på söndagen istället. Den 4 november. Jag minns hur jag gick ner för backen, såg honom stå och vänta vid ica. När jag kom fram till han så krama han mig sen gick vi förbi kassmyra bort mot Ammii. Vi gick där och snackade om allt typ. Minns precis allt. Han var så jävla fin. Sen när vi gick och satte oss vid dagiset. Han tog mig i sina armar och sen så snackade vi lite och sen var det vi. Han var min och jag var hans, nått jag aldrig trodde skulle bli sant. Känslan att nudda hans läppar första gången går inte att förklara. När jag skulle hem följde han med mig och höll om mig hela tiden. Sen på kvällen så skypade vi och dagen efter så var vi hemma hos Felix och kolla på film. Att ligga i hans armar kändes så rätt. Allt var perfekt och det är det fortfarande. Jag tänker inte berätta alla dagar i detaljer, det jag vill få fram är att den här månaden har vart den bästa månaden i mitt liv och allt tack vare den här underbara killen. 
-
-
Jag kan sakna honom så mycket, även fast det kanske var 5 minuter sen jag såg han. Kan inte sluta tänka på honom. Kan inte sluta snacka om han. Jag kommer alltid finnas för honom. Vad det än är. Han är den ända för mig. Den jag behöver, den ända jag vill ha. Allt har varit så rätt när han har funnits här. Jag hitta min plats, det var i hans hjärta. Jag har aldrig känt såhär förut. Han får allt så bra genom att bara finnas. Jag är inget utan honom. Han är allt för mig. När jag är med honom så glömmer jag allt, alla dåliga saker som har hänt och allt. Allt runt omkring bara försvinner och jag ser bara han, killen som har gjort mitt liv bäst. Han är svaret på en fråga som jag har ställt mig själv förut "vad är det som saknas för att jag ska må bra?" Han gav mig det vackraste när han kom in i mig liv.
-
-
Jesper, du är mitt allt, min pojkvän, min groda, min ekorre, min "lilla pojke" ja, mitt allt. 
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0