Dagen

HejHej 
Idag har jag inte bloggat för det har hänt massa saker så jag har inte haft tid. Men iaf vi började skolan klockan 8 sen hade vi show för lågstadiet typ tror jag att det var. Sen vid 12 så fick vi gå hem och då gick jag, Ammii och Tim och åt pizza. Sen drog vi hem. Sen vid 3 kom Ammii och hennes pappa och hämta mig så åkte vi till ica och köpte cola och en kladdkaka som vi skulle kunna äta i skolan om vi blev hungriga. Sen åkte vi iaf till skolan och sminka oss sånt. Sen hade vi våra första show och det gick bra. Sen var det en paus på ungefär 1 timme innan den sista showen började och då åt jag och Ammii kladdkakan, haha tjockisaaaar :3 haha nej men sen hade vi våran sista show och det gick oxå bra. Haha sen fick jag och Ammii en kompiiiiis :3 håhå Marcus iaf heter han. Nej men asså det kommer komma lite bilder från showen i ett annat inlägg snart hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0