Bilder och lite sånt

Fick en locktong
Ett present kort på 300 på lindex
Choklad :3
Mascara
Pengar 1200
Hår saker 
Sen fick jag ett besök på sveriges största hår grej jag kommer inte ihåg vad det hette, så jag ska färga och fixa håret där. Färgen blir nog ljusbrun. Sen fick jag lite ridlektioner eller aa ska träna för Rene tror han stavas så? Aa och sen ska jag och Ammii kolla på justin bieber. Ja men det har vart en bra dag iallafall. Men iaf, imorn ska jag träffa Sahara, så taggad!! haha nej men har verkligen saknat henne och trodde lixom inte att jag skulle få se henne igen eftersom att hon flyttade och aa. Men sen får vi se om jag åker till älskling imorn eller nått, måste lämna hans julklappar oxå för jag har köpt lite saker till han. Ja men bilderna iallafall var inte så jätte bra men orkade lixom inte lägga ner tid och skit så tog dom från mobilen bara, så det är därför dom är dåliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0