Bara för att jag har sjukt tråk

1. En bild på favorithästen
 
 2. När & varför jag började rida
När jag var 5 år tror jag det var, på en ridskola som heter Karlslund. Ammii red där och då ville jag oxå det.
 
 3. Det här behöver jag träna mer på
Hmm, det finns alltid saker man måste träna mer på och för mig är det nog att ha tålamod.
 5. Favoritbilder jag tagit
Jag tycker att den här bilden är skit fin.
 
 6. Alla hästar i stallet
Asså i Apashes stall finns det typ 30 hästar haha nej men många och i Saharas stall är det kanske 8 eller nått. Men jag har inga bilder på dom. Men jag fixar det kanske på torsdag.

 7. En sak som aldrig får hända!
Att Sahara flyttar. Inte igen.

 8. Min största rädsla inom ridsporten
Att det ska hända Sahara elr Apashe nånting.

 9. Min drömhäst 
Det här är helt klart min drömhäst. Min Sahara.
 
 10. Bild på mig och en häst
 
 11 Jag på hästryggen
 
 12. Min favoritgren
Hoppning
 
 13. Min högsta dröm
Att få en egen häst eller aa foderhäst

 14. Din ridoutfit
Typ sådär, inte riktigt.
 
 15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
Ja vet inte riktigt, det är kul att vara i deras närhet

 16. Min första favorithäst
Tror det var Frida.
 
 17. En failad hästbild
 
 18. En bild jag aldrig publicerat förut
 
 19. Ett hästögonblick jag minns
Första sommaren på Granö
 
 20. 5 saker du inte visste om min häst
Apashe
han är 187cm i manken
Han var grå när han var mindre, nu är han vit
Han är 14 år
Han har stått på södertörn, dalsta och gärtuna tror jag
han är bäst
Sahara
Hon är 147cm i manken
Hon står på Tegelvreten
Hon är 5 år
Jag var medryttare på henne i somras men sen flytta hon, nu har hon kommit tillbaka och är min igen
Hon är oxå bäst
 
 21. Ett youtubehästklipp
(det är sahara)
http://www.youtube.com/watch?v=CTUHOX0vr40 
 
 23. Hoppning eller dressyr?
Hoppning
 
 24. En bra en dålig sak med min häst
Apashe dåliga sak är att han tror att han är mindre en vad han är så aa han kan göra lite cp saker ibland som att gå igenom små utrymmen. Det bra är att han är så otroligt snäll
Saharas dåliga sak är att hon har lite dåligt tålamod ibland. Det bra är att hon alltid vill göra sitt bästa
 
 25. En Bild som gör mig lycklig
 
 26. Hur mina vänner tycker att jag rider
vet inte

 27. Mitt mål med ridning
Mitt mål med ridningen är att komma ut på tävlingsbanorna med Sahara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0