I wanna do it all for you

Nästan 5 månader, allt har gått så fort. Kommer ihåg när du sa hej till mig när du var med din kompis i skolan. Jag trodde vi skulle bli vänner efter det. Det blev vi. Du adda mig på facebook och vi snackade lite där. Sen träffades vi med Ammii och mitt ex. Vi blev mer kompisar. När det blev jobbigt för mig, när alla problemen kom till mig så fanns du där. Du brukade komma på kvällarna. Du kom en kväll från huddinge med Stoffe, kom hem till mig för att prata i 5 minuter. Men det blev alltid i flera timmar. Du kom en annan dag från Södertälje med Danne. Samma sak hände. När din kusin låg på sjukhus var det MIG du kom till, MIG av alla. Vi började snacka i skolan, utan för skolan, på fb och sen kom det. Att du gillade mig och jag gillade dig. Vi hade känslor för varann. Vi träffades och pratade, kommer ihåg när vi gick där på vägen 2 gånger. 2 underbara gånger. Första gången du krama mig, gud älskar känslan. Sen 2 april då blev det vi. Min dröm blev så sann som den bara kunde bli. Det kom en jobbig tid för oss båda när vi hade vart tillsammans i ungefär 1 och 1 halv månad. Men vi klarade det, tillsammans. Och vi fick bättre kontakt för det. 4 månader förlovade vi oss. Gud vad glad jag blev. Nu har vi vart tillsammans i snart 5 månader och det är sjukt hur tiden har gått fort. 
Vi bråkar ibland men och? Vad är ett förhållande utan bråk?
Jag älskar dig.
Ditt skratt, din röst, ditt hår, dina ögon, din personlighet, allt. Finns ingen som dig enligt mig. Du är helt speciell. Jag älskar dig.
5 månader med dig och mer ska det bli, vi ska hålla livet ut. För det finns ingen annan för mig.
Minns du allt det här? Minnen.
 
Älskar dig nu och föralltid :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0